Υποσχεσεις στον πελατη

Το να υπόσχεται κανείς είναι εύκολο, και μπορεί να σκεφτείτε ότι είναι μόνο λόγια όπως τα διαβάζετε. Πρέπει να έχετε ένα Fiat για να ανακαλύψετε ότι τις κρατάμε όλες.

Ποιοτητα επισκευης

Υποσχεση

1

Όλες οι επισκευές εκτελούνται σύμφωνα με τα ποιοτικά πρότυπα και πιστοποιούνται με ένα τελικό έλεγχο.

Ευγενεια και κινητικοτητα

Υποσχεση

2

Θα σας παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη για την μετακίνησή σας έτσι ώστε να λύσουμε τα προβλήματά σας που έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητο σας που έχει χαλάσει και θα σας δώσουμε την δυνατότητα να συνεχίσετε να μετακινείστε.

Χρονοδιαγραμματα

Υποσχεση

3

Όλες οι εργασίες επισκευής προγραμματίζονται σύμφωνα με τις δικές σας προϋποθέσεις και εκείνες του συνεργείου έτσι ώστε να τηρήσουμε τα χρονικά πλαίσια που έχουν καθοριστεί για να σας επιστρέψουμε το αυτοκίνητο σας.

Ελεγχοσ αυτοκινητου

Υποσχεση

4

Το αυτοκίνητό σας θα ελεγχθεί παρουσία σας για να επαληθευτεί η κατάσταση του και να συζητήσετε με τους τεχνικούς τις εργασίες που θα εκτελεστούν καθώς και οποιεσδήποτε πρόσθετες εργασίες απαιτούνται.

Διαφανεια και πληροτητα των πληροφοριων

Υποσχεση

5

Θα σας εξηγηθούν όλα τα στάδια της εργασίας επισκευής με λεπτομέρειες και θα λάβετε όλες τις πληροφορίες που ζητήσατε.

 

Επαγγελματισμος και ικανοτητα

Υποσχεση

6

Ξέρουμε το αυτοκίνητό σας και μπορούμε να σας υποστηρίξουμε σε όλες τις επισκευές, με την υποστήριξη εξειδικευμένων ειδικών και βάσεις τεχνικών δεδομένων.

 

Εξυπηρετηση πελατων

Υποσχεση

7

Θα σας παρέχουμε πληροφορίες και υποστήριξη για όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας μέσω του εξουσιοδοτημένου δικτύου μας. Η Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας CIAO FIAT είναι διαθέσιμη για τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες (800 11 500 800). Επίσης, μπορείτε να μας γράψετε μέσω της φόρμας επικοινωνίας.