ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΙΤΑΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Στο τέλος της δεκαετίας του 1990 και στην αρχή του 2000, ο σχεδιασμός της Fiat εστιάστηκε στην προώθηση της αυξημένης λειτουργικότητας των προϊόντων, στην ζημιά της συναισθηματικής της φόρτισης: οι μορφές της ήταν η έκφραση των περιορισμών των αυτοκινήτων της.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στην αρχή του 2000, ο σχεδιασμός της Fiat είχε εστιάσει στην προώθηση της αυξημένης λειτουργικότητας των προϊόντων, στην ζημιά της συναισθηματικής της φόρτισης: οι μορφές της ήταν η έκφραση των περιορισμών των αυτοκινήτων της. Σήμερα η μάρκα έχει αποφασίσει να κινηθεί προς μία νέα κατεύθυνση, λαμβάνοντας την έμπνευση της από την παράδοση του άριστου Ιταλικού σχεδιασμού, με αρμονικές μορφές που αποτελούνται από εξ ολοκλήρου ομογενείς και αρμονικές γραμμές: ένας συνδυασμός παραδοσιακών γραμμών περιέχεται σε ένα περισσότερο “ρευστό” και καινοτομικό σύνολο.
Η επιστροφή του Ιταλικού σχεδιασμού εκφράζεται μέσω του συνδυασμού των επιδράσεων ορισμένων από τα πιο κομψά Ιταλικά αυτοκίνητα από μία χρυσή περίοδο για τον Ιταλικό σχεδιασμό, που είχαν παραχθεί ή παρουσιαστεί μεταξύ 1950 και 1970, μέσω της εμπλοκής των φανοβαφείων από την περιοχή του Τορίνο, όπως ο Pininfarina, ο Bertone ή το Italdesign, οι οποίοι, με την βαθιά γνώση τους και την μεγάλη εμπειρία τους σε αυτό τον τομέα, πρόσφεραν μία μεγάλη δόση πολιτιστικής κληρονομιάς, και δίνοντας την μέγιστη προσοχή στην ιταλική κουλτούρα και πιο συγκεκριμένα σε εκείνη με τις πιο σημαντικές μορφές έκφρασης, την μόδα.